Thursday, 28 February 2013

Wishlist

Wishlist

Us girls we always need something very urgently!! I really can't think of a time when I didn't need something or wanted something,lol. Today I was thinking about what I wish/need/ want to get at the moment :) The first thing that got into my mind were holidays I am really fed up with this horrible weather :( its too cold and I am imaging myself being somewhere on the beach somewhere far away for example in Bora Bora - sounds good right ?:) I do love going abroad a lot, month ago I was in france and I was blown away - you can read about the trip on my blog in the travelling section :)
I wouldnt be a proper girl if I wouldn't want a new bag:) In France I tried on the LV bag called favorite and it was a love for the first sight so need to save money so I can welcome this beauty into my house, lol.
Perfume- Coco chanel mademoiselle - the best Perfume!!!
Than I Really need some new eyeshadows. I have tried many eyeshadows but I am most satisfied with Dior pallet which I have and sadly running out so need to replace it:) (it will last for more Than a year!!!)
Pastel colours have been one of my favorites for some time now and it's a really happy/springy color so that leads into conclusion that I need few dresses :)
New iPad cover- those two are from Karen Millen and I love them. Which one you prefer?:)

My holky vždy něco urgentně potrebujeme!! Marně pátrám v paměti a snažím se vzpomenout si na dobu, kdy jsem něco nepotřebovala/nechtěla, ale marně :D dnes jsem opět přemýšlela nad tím, co bych si přála/chtěla/potřebovala právě teď :D
Na prvním místě je určitě dovolená!!Už mám dost toho ošklivého počasí. Představuji si samu sebe, ležící někde na pláži, někde hooodně daleko jako je například Bora Bora - to zní dobře, co ?:) cestování miluju! Naposledy jsem byla ve Francii měsíc zpátky, více o tomto výletu si můžete přečíst v sekci traveling na mém blogu:)
A nebyla bych pravou holčinou, kdybych nechtěla novou kabelku. Ve Francii jsem si zkusila kabelku od LV, ktera se nazývá Favorite a okamžitě jsme se zamilovala, takže musím šetřit, abych tuhle krásku uvítala u mě doma :D
Voňavka-Coco chanel mademoiselle - nejuzasnejsi vůně!!!!
Dále velice nutně potřebuji stíny. Zkusila jsem jich strašně moc, ale nejspokojenější jsem s Dior paletou, ktera mi bohužel dochází a tak ji potřebuji nahradit.(vydrží Vám přes rok!!!)
Pastelové barvy se staly jsou jedny z mých nejoblíbenějších barev.jsou to takové pozitivni/jarní barvičky, takže to vede k závěru, že potrebuji pár šatů v těchto kolorech:)
Nový obal na iPad- tyto dva jsou od Karen Millen, který se Vám líbí víc ?

Wishlist