Saturday, 16 February 2013

That beautiful jacket again- you have to love it

That beautiful jacket again- you have to love it

Today i work my favorite jacket again - you can see me wearing it in old posts with skirts, trousers etc. it is such a cool item that can be worn over and over:) I also love those trousers and they are ally hard to find there days as the most popular once a skinny jeans but I have found those in river island. Shoes I am wearing are leather once from Dune they are really pretty and they do have very nice detailing one day I will show you how look they great with a dress.

Dnes jsem měla na sobe opět moji nejoblíbenější bundicku - můžete ji na mě vidět v předchozích příspěvcích, kombinovaná jsem ji tam s kalhoty a suknemi. Je to takovy univerzální kousek, který můžete kombinovat pořád dokola:) kalhoty, ktere mám na sobe jsou bohužel nyní těžko k dostání, jelikoz skoro všude maji skinny kalhoty (mrkvace), ale já jsem hledala a našla je v river island. Kožené boty jsou z dune a maji krasne detaily, ktere bohužel nejdou vidět, ale příště si je vezmu k satum, aby jste je viděli cele:)













That beautiful jacket again- you have to love it