Wednesday, 1 May 2013

Old Burseldon

Old Burseldon

As you know i like to share with you nice places i have found within the UK but also outside the UK. I have recently visited old burseldon absolutely gorgeous place not far from Southampton. I took few pictures for you hopefully I managed to capture the beauty of that place.
Because I knew I was going to be walking I have chosen comfortable outfit. Leather pumps- top shop jeggings- warehouse knit - coat (brand unknown) - bag LV

Jak již asi víte, tak vás vždy rada informuji o místech, které jsem objevila zde v Anglii, nebo mimo ní. Nedávno jsem navštívila malé městečko, které se jmenuje Old Burseldon, malebné místo, které leží blízko Southamptonu. Nafotili jsem pár fotek, snad se mi podařilo zachytit krásu tohoto městečka.
Jelikož jsem věděla, ze budu hodně cupitat, tak jsem se musela obléknout pohodlně. Kožené balerinky-top shop/jeggings-warehouse/svetrik,kabat(no Name)-LV kabelka



















Old Burseldon