Sunday, 5 May 2013

Bow on the neck

Bow on the neck

Strašně ráda nosím barevné oblečeni a zvlášť, kdyz je venku krásně :)) tyto modré kalhoty jsem si pořídila pár měsíců zpátky a jsou hodně pohodlné a dají se kombinovat témeř s čímkoliv. Dnes jsem se zkombinovala s tmavě modrým sáčkem, klasickým černým tílkem a šátkem, z kterého jsem si udělala mašlí :)) jelikož jsem docela malá, tak jsem si na sebe vzala černé boty s platformou, které jsou docela vysoké, ale pohodlné a ani po hodinách nošení mě nebolí nohy, kéž by takové byly všechny boty :)

I really like to wear clothes in different colors, especially when the weather is so beautifull:))I have bought these blue trousers couple of months ago and they are so comfy and you can combine them with many things. Today I am wearing the, with dark blue blazer, black tank top and my blue scarf that I have made a bow from :)) because I am not tall I do wear those amazing black shoes on a platform they are high but sooo comfy and even after hours of wearing them my feet don't hurt I wish that all shoes were like that :)













Bow on the neck