Monday, 6 May 2013

Mint up the day

Mint up the day

What an amazing day full of suuuun :)))) I couldn't stay at home and had to go out to do some summer shopping :)) I got myself some short and lovely hats as I am obsessed with them as you know :) also I am happy that I could take out my lovely leather sandals from river island they perfectly match kookai trousers and minty Karen millen knit.
How's your day been ?:)

Super den plný sluníčka:)))) nemohla jsem dnes zůstat doma a tak jsem vyrazila na letní nákupy :)) koupila jsem si nějaké šortky a par klobouků, kterymi jsem, jak víte posedlá :D jelikož dnes bylo tak krásně, tak jsem si na sebe konečně mohla vzít úžasné, kožené boty z river island, perfektně sedí k béžovým kalhotam značky Kookai a zelenkavému svetříku od karen millen.
Jak jste strávili vy dnešní den ?:)









Mint up the day