Tuesday, 14 May 2013

Beautiful nails

Beautiful nails

Hello girlies,
Wre you also obssesed About nail varnishes?:) i must admit that i have been Having acrylic nails for some Time and they did destroymy nails so now i am trying to make them stronger so putting on them nail varnishes all the Time :))) also i have bought a see through nail varnishes with vitamins for my nails apparently it should heal them faster:) i have picked for you few Amazing shades i am getting soon. Do you like them ? I will also be pleaseee to hear from you any tips for stronger nails :)

Ahojky holčiny,
Jste také posedlé laky na nehty jako já?:) musím se přiznat, ze jsme dlouho nosila akrylové nehty a teď je mám totálně zničené, takže teď se snažím je dát dohromady. Neustále je lakuji, aby se zpevnily:))) také jsem si užila průhledné laky s vitaminy, které slibují jejich rychlé obnovení :) vybrala jsem pro vás par odstínu, které si brzy pořídim. Líbí se vám ? Budu také ráda, když mi napíšete, co pomohlo vám na zpevnění nehtů:)





Beautiful nails