Monday, 29 April 2013

Karen millen dress

Karen millen dress

As soon as I saw this dress I knew I have to have it. The floral print is very trendy this season. The length of the dress is perfect as its not long as the a shaped dresses normally are. Also love the pockets on the dress they are cut in a way that no one can see them but they are there on each side one. I just love it, do you?:)

You can now follow me on twitter and instagram -> have a look on right side bar

Jakmile jsem viděla tyto šaty, tak jsem věděla, ze budou moje:) květinový print na šatech je velice trendy tuto sezónu. Délka šatů je naprosto pefektní, nejsou dlouhé jak většina šatů v áčkovém střihu. Na šatech se mi také strašně líbí kapsy. Nejsou vůbec vidět, že tam jsou, ale na každé straně je jedna. Líbí se vám ?:)

Můžete mě nyní sledovat na twitteru a instagram -> na pravé straně











Karen millen dress