Wednesday, 3 April 2013

Early bird

Early bird

Today I woke up very early from me at 7am,lol and went for a trip to Southampton. Wanted to get some dresses but haven't found what I was looking for :( hate when I go to the shops and don't find anything to buy I guess girls that you know what I am talking about:)))
I was wearing boots, jeans and blazer - a simple combination you can't go wrong with, especially love the next blaze :)

Dnes ráno jsem vstávala hodně brzy- v 7, teda alespoň na mě je to brzy :DD jela jsem do Southamptonu na nákupy, chtěla jsem nějáké šaty, ale nikde neměli přesně to, co jsem hledala :( nesnáším, když jdu nakupovat a odcházím s prázdnou, určitě víte holky o čem mluvím :)))
Na sobě jsem dnes měla kozačky, jeansy a blazer - jednoduchá kombinace, se kterou nic nezkazíte - hlavně se mi strašně líbí ten blazer od Nextu :)))







Early bird