Thursday, 24 January 2013

Girls just wanna have fun

Girls just wanna have fun

Thanks god I bought few amazing coats that keep me warm this winter,lol. I wore my Michael kors coat that was one of the smartest investments because it's so damn warm.
Last night I have been around my friend and stayed over night as she is going away for a week ;(( not happy about that but she will get to see her family that she hasn't seen in ages so I am very happy for her.:) behind her house she has a playground so we came back to our childhood for a little while,lol.

Diky bohu, že jsem si koupila pár úžasných kabátu a tím se i perfektně připravila na zimu:D dnes jsem měla na sobe kabát od michael Kors a byla to jedna z nejlepších investic, protože je v něm zatraceně teploucko:DD
Včera večer jsem byla u kamarádky a přestala jsem u ni, protože mi brzy odjede na týden, coz se mi nelíbí :(( ale na druhou stranu jsem za ni ráda, protože uvidí svou rodinu, kterou neviděla dlouho. :) za barákem, kde bydlí ma dětské hřiště a tak jsme se rozhodly vrátit do dětských let a zaútočily jsme na nej :D









Girls just wanna have fun