Saturday 24 November 2012

What did I wear? Part.6 (ITS raining man)

What did I wear? Part.6 (ITS raining man)



Ošklivo je v Anglii ošklivo:-(( Prší, prší a prší, i přesto jsem musela jít do města něco zařizovat a tak se s Váma podělím, co jsem měla na sobě :)))  Mám na sobě legíny v jezdeckém stylu- škoda, že to moc nejde vidět na fotkách (původně jsem si chtěla vzít na sebe světlejší kalhoty, ale to by v tomhle počasí nebylo asi moc dobré, by byly hned špinavé), dál mám na sobě jeansovou košili (ta by měla být v každém šatníku, protože je nesmrtelná, na modním poli bude mít vždy své místo), přes košili jsem hodila delší svetřík se zlatýmimi detaily na ramenou viz. foto a přepásala jsem to celé zlatým páskem (zlaté dolpňky miluju, stejně tak jako zlato bižuterii).
Vyšší kozačky jsou také v jezdeckém stylu a mýslím , že hezky dokončily celý look.

Horrible weather in England :((( Its raining, raining and raining. Inspite of thise bad weather I had to go out to town to sort something out so I will share with you what I wore:)))  I am wearing leggings in riding style, pitty that you can not see the detailing (I wanted to wear brighter colour of jeans but when I looked outside from the window that was a big no as they would be dirty in few seconds,lol :), then I am wearing denim shirt (this should be in every wardrobe as the dei shirt is timeless), over the shirt I have put longer cardi with gold detailing on the shoulder please see the pictures below, around I have put gold belt (I love gold accsessories and jewellery))). Knee high boots are also in riding style and I do think its finishes off the whole look.

What did I wear? Part.6 (ITS raining man)

1 comment: