Friday 16 November 2012

Let me introduce myself - Oliva Ins

Let me introduce myself - Oliva Ins

Preji fajn den vsem!
Hodně holčin se mě v poslední době ptalo jestli mám blog a moje odpověď byla NE, pak jsem nad tím tak řemýšlela a řkela jsem si proc si ho nezaložit, pŕece jenom na facebookvém profilu nemám takový prostor Vám dávat typy, jako třeba tady na blogu. na facebookové profilu mám přes 1000 "následovníků" a "následovnic" - úžasný, díky moc za podporu :)

Pro ty co me neznaji, se jmenuju Olga a mým nejoblibenějśím hobby je móda. Dávám dohromady outfity, pišu co je in a co není atd.

Postupně budu přidávat články, abych Vás nějákym způsobem vytáhla z té šedi české módy která podle mě je ničí nezajímavá,

Budu moc ráda, když budete pravidelně kontrolovat můj blog, zatím adios.

xoxo

Oliva

I wish a very nice day to everyone!
A lot of


girls kept me asking if i have my own blog yet and my answer usually was a NO then I was thinking about the idea of setting myself a blog. On my facebook profile I do not have enough "space" to express myself regarding the fashion tips. The blog will enable me to post some amazing articles to you guys.. I have moe then 1000 followers on facebook - amazing, thank you very much guys for the support :)

For the once who dont know me, my name is Olga and my hobby is fashion. I put together outfits and inform girls what is IN and what is OUT.

Please do check my blog regularly. thanks guys. For now adios.

xoxo

Oliva

Let me introduce myself - Oliva Ins

No comments:

Post a Comment