Thursday 29 November 2012

What did I buy today ? Co jsem si dnes koupila ?

What did I buy today ? Co jsem si dnes koupila ?

This morning I went to town just to the bank and I was planning a very quick return home as I have so many things to do around the flat :D I came two hours later because I was wondering around shops AGAIN !!! I bought those two pieces of jewellery with religious theme. They are soo cool I could not leave them there. Do you like it ?:)

Dnes ráno jsem byla ve městě, šla jsem tam jen kvůli bance a plánovala jsem rychlý návrat domu, jelikož jsem potřebovala uklízet, vyřidit pár emailů atd. :D Ve městě jsem nakonec strávila dvě hodiny, protože jsem šmirovala po krámech a do oka mi padly tyto dva kousky bižu s náboženskými motivy nemohla jsem je tam prostě nechat:D Líbí se Vám ?:)



What did I buy today ? Co jsem si dnes koupila ?

No comments:

Post a Comment