Monday 26 November 2012

Cosmetic review-Christian Dior eye gloss

Cosmetic review-Christian Dior eye gloss

Christian Dior 1 couleur eye gloss (eyeshadows/glitters) shade 750 
price around $26
Like most of the girls i love sparkling and shiny things as soon as I see something like this I always stop and admire the beauty whatever the product is, a mirror with a shiny detailing, shiny shoes and the most I love shiny lip glosses and eye shadows. The thing is I buy whatever the product is as soon as its sparkly then I end up having so many products that I do not use, or they are not that great in the end or I loose them (that's more likely,don't know how I loose them but they are just not in the cosmetic bag anymore it is like with socks in the was machine you put a pair in and after you wash all your clothes you end up having just one- I always say that the wash machine again ate my sock , lol)
So as soon as I saw this shiny tube in debenhams on the Dior stand i have stopped and tried it on my hand it was soo cute I had to have it I approached the sales person and it was out of stock :((few weeks later I flew back to Czech republic and I always go to duty free shops as soon as we land, lol and I found it there.
Amazing product lasts on the eye lid for ages and it is really classy not over the top colour. In totale there are 4 shades in this range at some point i do have to get the 3 remaining , lol

This product was introduced in the summer. At some places it might be sold out as it was seasonal product but as I did my research you can still get it at some places.

Christian Dior 1 couleur eye gloss (oční stíny/třpytky) odstín 750
cena kolem 500 Kč
Asi jako každá holka mám ráda všechno,co se třpytí a leskne. Jakmile vidím nějakou takovou věc v obchodě okamžitě se zastavím a obdivuji ,ať je to zrcadlo se třpytivými detaily, boty se třpytkami, nebo moje nejoblíbenější lesky a stíny na oči. Problém je,že jakoukoliv třpytkatou kosmetiku si vždy koupím, takže pak mám doma kupu stínů,lesku atd., které nestačím používat,nebo daný produkt nebyl tak dobrý, jak jsme si myslela a v neposlední řadě produkty ztrácím ( Posledni  pripad se mi stává asi nejvíce.Nevim, jak se mi to podaří, ale prostě najednou zmizí z mé kosmetické tašky. Je to jako s párem ponožek, které hodíte do pračky a po vyprání vytáhnete pouze jednu, vždycky říkám,že mi pračka zase snědla jednu ponožky:DD )
Zpátky k produktu, o kterém jsem vám chtěla říci. Jakmile mé oko zbystřilo tyto stíny na stojanu v Debenhams (obchodní dum), zastavila jsem se a zkusila je na ruku, barva byla úžasná a tak jsem šla za prodavačem, že si je koupím-bohužel byly vyprodané. O pár týdnu později jsem letěla do ČR a po přistání vždy navštěvuji duty free shop v Praze a oni je tam měly!!!:))
Tyto stíny vydrží opravdu dlouho na víčkách a je to velmi přirozená, elegantní barva. V této řadě má CD 4 odstíny, zbylé 3 si určitě pořídím do budoucna:))

Tyto stiny byly uvedeny na trh v létě. V nějakých obchodech se bohužel, již neseženou, jelikož je to sezonní produkt. Můj internetový průzkum ale zjistil, že se dá ještě někde sehnat :D

Cosmetic review-Christian Dior eye gloss

1 comment:

  1. debra kroll md

    This is a good article and offer some helpful information for me,thank you!

    ReplyDelete