Wednesday, 11 September 2013

Giveaway to celebrate .... !!! <3

Giveaway to celebrate .... !!! <3

Hello my lovely ladies,
It will be a year in November since I have started this blog and I have no regrets at all I love it !!! I am still excited about posting new articles and sharing a love for fashion an beauty with you all. Every comment creates a smile on my face and I until today I have nearly 500  people following me on google !!!! I think it's great achievement and I think it's the best time to say thank you and give you a chance to win some lovely products. The rules are simple :)

Ahojky mé milované slečny,
V listopadu to bude rok, co jsem začala se psaním blogu a v žádném případě toho nelituji, právě naopak !!! Pořad mám radost z každého příspěvku, který uveřejním a stále s vami dělím o mou lásku k módě a kosmetice. Každý Váš koment mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři a k dnešnímu dni mám skoro 500 lidí, kteří mne "následují"!!! Myslím si, ze je to velký uspech. A co vlastně tímto článkem chci říct? Děkuji v podobě giveaway, mate šanci vyhrát pár krásných produktů. Pravidla jsou jednoduchá:)

RULES/ PRAVIDLA:

1. Follow me on facebook/sledujte mne na facebooku -> HERE/ZDE
2. Add me on google + / přidejte si mě na google +
3. Write into comment an email so I can contact you if you win / napište do komentu kontakt, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat 

The winner will be announced on the 1.10.2013 / Vítěz bude oznámen 1.10.2013

And what can you win / A co můžete vlastně vyhrát ?
1. Radox bath Smoothie - smells delicious / úžasně voní 
2. Hair wrap/ turban na vlasy
3 Max Factor Masterpiece eyeshadow/Max Factor Masterpiece oční tekuté stíny
4. Levander set containing bath salt and body scrub / Levandulový set, který obsahuje sůl do koupele 
    a body scrub



Giveaway to celebrate .... !!! <3