Monday, 18 March 2013

Where is spring ???

Where is spring ???

I cant wait for the spring, can u?
The sun shining through my windows always waking me up and I don't regret it at all as I can get out of the bed early and enjoy the whole day out on the sun - this is exactly what I miss guys:( I know that I am moaning about the weather here a lot but honestly, can it get any worst ??? Its nearly end of the month and Easter is behind the corner and no sign of spring but I will still keep my faith in welcoming this beautiful part of the year.
There are always some essentials for the spring :)))
1. Springy colors
2. Floral print
3. Big bags where I can put my blanket that I take to the park where the sun is shining
4. Whatever clothes from lace or with a lace detailing

Nemohu se dočkat jara, co vy ?:))
Sluníčko mi sviti do postele skrze okna a vždy mě probudí, nejsem naštvaná že jsem vzhůru a určitě toho nelituji, protože mám před sebou cely den slunečného počasí - tak prave to mi chybi :(( vím, že si na počasí tady stěžuji často, ale muže to byt ještě horší, nez to je ???? Je skoro konc března, Velikonoce za dveřmi a po jaru ani vidu, ani slechu.i přes to, ale věřím že jaro přivítáme co nevidět:))
Zde je seznam věci, ktere jsou toto jaro "velice dulezite" :)
1. Jarní barvicky !!!!
2. Květinové popisky
3. Velké tašky, kam muzu dat deku a užívat si sluníčko někde v parku.
4. Jakékoliv oblékání a krajkou










Where is spring ???