Saturday, 2 March 2013

Friday nights fever/Horečka páteční noci :)

Friday nights fever/Horečka páteční noci :)

Hope that you are having wonderful weekend :) I am just being lazy today until 5pm than I go to do my exercise not excited about it but it has to be done,lol the hardest thing is always to get myself to the gym as soon as I am there it's fine and the feeling after ? Amazing :) I am a bit out of the topic now - Fridays nights fever and I am telling you about gym,lol. I wanted to share with you what I wore last night to the bar :) little bit of sparkle with my gorgeous sequin top :) if I wouldn't put on that bright blazer the whole outfit would look too dark and boring :)

Doufám, že si plně užíváte víkend :) dneska budu tak do pěti hodin líná, pak mě čeká cvičeni, že bych byla nějak nadšená to se říct nedá, ale musím jít!! Nejtěžší je, se tam do kopat, kdyz uz tam jsem tak mi to nevadí a ten pocit po cvíču? Nepopsatelný:) každopádně teď jsem trochu odbočila od tématu-horečka páteční noci a já tady vykládám o cvičeni:D chtěla jsem Vám ukázat, co jsem měla na sobe včera večer - trochu jsem se třpytila v topu s flitry :) kdybych si na sebe nevzala ten barevný blazer vypadal by celkový outfit tak nějak nevýrazně a mdle:)











Friday nights fever/Horečka páteční noci :)