Sunday, 6 October 2013

Tartan

Tartan

Pár měsíců zpátky jsem si koupila kryt na telefon od značky Moschino, když jsem balíček otevírala, tak na mě čekal katalog s novými trendy právě od této značky a skoro celá kolekce byla právě hodně o tartanu, takže nebylo pochyb o tom, že to bude na podzim velký hit. Ani já jsem neodolala, jelikož se mi to líbí a připomíná mi to hodně Skotsko a především pak jejich kilty. Sukénku, kterou mám na sobě na fotkách je z Anglie, ale co jsem tak chodila po českých obchodech dá se nalézt pár kousků, především tedy košile - zatím tedy, takže doporučuji počkat, protože ono to ještě příjde. Zkuste také mrknout například do F&F. Co vím, tak avizovali kolekci, je jen otázka času, kdy se jim dostane do obchodu.

Few months ago I bought phone cover from Moschino when I opened the package I have recieved also catalouge with new trends from this brans and nearlly all the collection was inspired by tartan so there was no doubt about tis style becoming hit in the autumn.I could resist because i like this print and it reminds me Scotland and their kilts. The skirt I am wearing its from the UK I have visited already few shops in Czech and there can be few pieces found expecially shirts - for now, so I recommened to wait because there will be more things coming. Try to have a look to F&F they have announced their tartan collection so its just the matter of the time when they get it out to the shopfloor.
show
I have been nominated for fashion blogger of 2013 here in Czech Republic you can vote for With love Oliva blog here :
Byla jsem nominována na módní blogerku roku 2013, zde v ČR, můžete pro blog With love Oliva hlasovat zde:
HERE/ZDE
Thank youuuuu, Děkujiiiii :)

Tartan