Tuesday 1 August 2017

Co mě udivuje ? + recenze Kylie cosmetics

Co mě udivuje ? + recenze Kylie cosmetics




Poslední dobou na internetu hodně narážím na články o produktech, které podle některých nestojí za nic. Samozřejmě je v pořádku říci svůj názor od toho tady bloggeři jsou, ale pokud určitý produkt nedoporučuji, tak napíší proč, a nebo ho doporučím třeba ženám, které mají jinou pleť, než já, protože by byl pro ně vhodnější atd.

Mrkněme se na určité důvody, kterými někteří odrazují od koupě a mě osobně se zdají neopodstatněné a docela úsměvné. 

1. Zavrhovat produkty jen kvůli tomu, že je zaštiťuje slavná osobnost a kvůli tomu, že o produktu mluví špatně paní od vedle 

Super příkladem jsou značky: Kylie Jenner , KKW, Kardashian Beauty 

Ať už rodinu Kardashian/Jenner máte rádi nebo ne, tak když Kylie Jenner uvedla na trh první várku matných rtěnek, byly vyprodané během chvilky, já jako nadšenec do kosmetiky, jsem si pár matných kitů (rtěnky s konturovacími tužkami), metalických rtěnek a lesk zakoupila a musím říct, že to byly jedny z nejlepších textur matných rtěnek, co jsem zkusila a že jsem jich vyzkoušela hodně. Další pozitivum bylo, že krásně voní, přece jenom i vůně produktu je důležitá. A co asi ocení většina je výdrž rtěnky a vysoká pigmentace. 
V tomto případě, to že vytvořila značku známá osobnost jako Kylie se vyplatilo. 

Jediné co vás při koupi může odradit je cena poštovného a cla. Produkty se dají koupit pouze on-line nebo v pop up obchodech, které jsou zatím pouze v USA. Cena produktu jako taková, se nějak neliší od značek, které zakoupíte v parfumeriích. 

Pár produktů z mé Kylie kolekce (je to jen část, co se mi rychle podařilo najít :-) 





Další produkty, které vydala nebudu komentovat, protože je nemám odzkoušené!!! A zde narážíme na můj problém, u mě je blogger člověk, který produkt zkouší co to jde, hledá cesty k aplikování a následně z vlastní zkušenosti doporučí lidem, či nikoliv, nemůže si dovolit říct, slyšela jsem, nebo četla jsem, že produkt není dobrý, tak ho nekupujte. Kolikrát mě lidé odrazovali od koupě produktu, že není dobrý atd. Já si ho ale i přes to koupila, a našla cestu, jak s produktem zacházet a následně se podělila, jak aplikovat. 
Jasně všechny produkty  nejsou určeny pro všechny typy pleti atd. , ale i to by blogger měl sdělit, že ten a ten produkt není vhodný např.: pro mastnou pleť, ale např. lidé s normální pletí budou spokojeni. 

Příběh pokračuje tím, že starší sestra Kylie, Kim-ano další známá osobnost, se rozhodla nedávno vyjít na trh se svojí vlastní značkou kosmetiky KKW beauty,rozhodla se nejspíše tak poté co viděla, jak Kylie na účet přistávají miliony dolaru za její vlastní obchodní počin, tak proč neudělat to samé. Háček je ale v tom, že už ale vytvořenou kosmetickou řadu má se svými dvěma sestrami a ta se nazývá Kardashian beauty. Člověk pak aby se v tom vyznal. 
První produkt, který vydala pod svou vlastní značkou KKW byla konturovaci/rozjasňovací tužka - stejně jako u Kylie bylo vše během chvíle vyprodáno. Což se dalo očekávat. Osobně mě tento produkt nezaujal a cena byla docela vysoká, když přičtete poštovné plus clo. Proto recenzi přenechám lidem co jej vyzkoušeli. 

Konturovací tužka:


S čím naopak zkušenosti mám, tak je řada výrobků, již zmíněné Kardashian beauty - řada líčidel a umělých řas, kterou Kardashianovi zaštítily. Tato řada mě osobně nenadchla kvalitou, prišla mi spíše jako líčení pro teenagery, kteří poprvé experimentují a makeup-em, něco jako značky essence nebo miss sporty. 



Další odnoší Kardashian beauty jsou produkty na vlasy, které musím říct, že nejsou špatné. V ČR zakoupíte přes internet.


Je vidět, že je jedno jestli produkty jsou vytvořeny známými osobnostmi či nikoliv, u všech značek se najdou dobré a špatné produkty, ale zaškatulkovat si značku jako špatnou jen kvůli tvůrci značky, nebo kvůli tomu, že jsem měla z celé řady jednu špatnou zkušenost mi nepřipadá normální. 

2. Říkat o produktech, že jsou špatné, jen kvůli balení 

Balení produktu dělá určitě hodně, je to to první, co nás k produktu dotáhne, ale ne vždy s hezkým balením přichází dobrý produkt. Tím chci říct, co je to z hloupost říkat o produktech, že jsou špatné jen kvůli balení ??? Vyzkoušela jsem mnoho produktů s ne tak hezkým balenim, ale kvalita byla úžasná !!! Ten, kdo miluje kosmetiku, tak rád ozkouzkouší všechny novinky na trhu, na obličej si přeci nepatlám balení, ale líčidla. Nebo máte jiný názor ? 

Zajímalo by mě jaký máte na to názor vy ? Měl by blogger zachovat profesionalitu a komentovat produkty z vlastní zkušenosti nebo prostě jen převzít názor někoho jiného ? 
A co se týká balení produktů? Odradilo by vás balení od koupě , i přes to, že by produkt byl super  ? 

Co mě udivuje ? + recenze Kylie cosmetics

1 comment:

  1. To proclení by mi asi dost vadilo a navíc nic z dekorativní kosmetiky od Kylie Jenner vyloženě nepoužívám, vlastně teď na léto mám v plánu líčení dost omezit, aby si pleť co nejvíce odpočinula:) Stejně tak je asi určitě dobré nepřehánět to ani s podobnými zákroky, když už jsme u těch celebrit, tak si asi spousta lidí dokáže představit, jak to skončí, když člověk nezná míru ve všem, co dělá a pak to odnese nějakým způsobem jeho tělo a vizáž.

    ReplyDelete